Menu

Misyon ve Vizyon

misyonimg

Vizyonumuz

NURİŞ Elektrik ve Kaynak Makinaları Sanayi ve Ticaret A.Ş., hızla gelişen rekabet koşulları içerisinde ulusal ve uluslararası pazar olanakları takip ederek, bu olanakların sunabileceği avantajları değerlendirip kaynak makinaları sektöründe rekabet etmek üzere faaliyette bulunan bir kaynak makinası tasarım ve üretim şirketidir.

Misyonumuz

NURİŞ A.Ş., faaliyet konusu olan kaynak makinası üretiminde yüksek kalite, ileri teknoloji ve uygun fiyatı hedef alır.
NURİŞ A.Ş. faaliyetlerini; planlı ve hedefli çalışma anlayışına dayanan, profesyonel iş bölümü temelinde, ekip çalışmaları ile yürütür.
NURİŞ A.Ş. faaliyette bulunduğu sektörde, üretimde ve tasarımda uluslararası kuruluşlarla hedeflediği pazarlarda işbirliği yapmayı temel amaç olarak benimsemiştir. Kaynak makinaları üretiminin ve tasarımının, kalite ve kantitesinin gelişmesi için uluslararası pazarların ülkeye ve NURİŞ A.Ş.’ye getireceği olanakları değerlendirmeyi amaçlar.
NURİŞ A.Ş. başarısını, köklü geçmişinden gelen kurumsal geleneklerin, iş eğitiminin, imajın korunmasında, geliştirilmesinde ve sadık müşterilerinde görür.
NURİŞ A.Ş.’nin en değerli varlığı çalışanlarıdır. Yapılan işlerde yüksek kalitenin ve üstün tasarımın tatmin olmuş çalışanlar ile sağlanacağına inanır.
NURİŞ A.Ş. nihayi başarısını özvarlıklarındaki artış ve pazar payı genişleme ile ölçer. Bunun için;• Türkiye’nin coğrafi konumunun getirdiği avantajları kullanarak, Türkiye’nin yakın ilişkide olduğu uluslararası “interland”da yeni pazarlar bulmaya yönelir.
Çalışma tarzını, tasarım ve teknolojide yaratıcılığı (şirket içi ve dışı erişebilir bilgi birikimini kullanarak) sürekli geliştirmeyi ve bu suretle hitap ettiği pazarın en iyisi olmayı hedefler. Bu hedef doğrultusunda orta vadede kaynak otomasyon uygulamalarına ve işe özel makine üretimine yönelmek temel pazar stratejisidir.
Özvarlıkların değerlendirilmesini, nakit yaratılmasını ve bunların sürekli geliştirilmesini amaçlar.
Üretimde kaynakların kısıtlı olduğu gerçeğini göz önünde bulundurarak kurumsal geleneklerinde zaten var olan tasarruf alışkınlıklarını sistematik olarak geliştirmeyi hedef alır.